דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: גם לבני ובנות מצווה מגיע 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2088 פעמים ]

מבחינה מתמטית, על כל חתונה אחת אמורים להיערך שני אירועים של בר מצווה ובת מצווה, שהרי בנות ה-12 ובני ה-13 צפויים ברבות הימים להיפגש עם בני ובנות זוגם מתחת לחופה באחד מאותם גני אירועים רבים הנטועים בכל צומת ותחת כל עץ רענן במדינתנו הזעירה. ובכל זאת, כך נדמה, גני אירועים בכלל, וגני שרונים בשרון בפרט, משמשים לחתונות יותר מאשר לחגיגות בר מצווה ולמסיבות בת מצווה.

ובכל זאת, מי מבני ובנות המצווה יתנגד לאירוע קסום באחד מאותם גני האירועים בשרון שמציעים להם מרחבים ירוקים בחוץ ורחבות ריקוד ענקיות בפנים. שהרי באירועים מסוג זה מתארחים בנוסף לבני המשפחה מהמעגלים השונים (הקרובים והרחוקים) גם שכנים, חברים של ההורים, ובעיקר חברים של חתני השמחה מבית הספר, מתנועת הנוער, מהרחוב ומהשכונה. ולכן, סביר להניח שאירועי בר ובת מצווה (גם אם הם נערכים בגני אירועים ולא במועדון לצעירים שמיועד לאירועים מסוג זה) יישאו אופי צעיר יותר מאשר חתונה.

מסיבות בר מצווה רבות מופקות על ידי חברות להפקת אירועים, במקרים שבהם ההורים אמידים דיים כדי לממן זאת או עצלים מכדי להפיק את האירוע בעצמם. אגב, לא מעט אירועי בר ובת מצווה נערכים במוצאי שבתות (שאז לא נערכות חתונות) , בשישי בצהריים או בשבת בצהריים. גם למועד האירועים יש השפעה לא קטנה על אופיים וסגנונם.

ונתחיל בכיבוד – המבוגרים ישמחו בוודאי לזכות בארוחת ערב הגונה שהכינה חברת קייטרינג יוקרתית שעובדת עם אותם גני אירועים בשרון. ואילו הילדים, שמהווים רוב מוחץ באותם אירועים, ישמחו לקבל את אותם ארוחות ילדים המוכרות להם ממקומות אחרים ואהובות עליהם -  שניצלונים, צ'יפס, קולה, גלידה, שערות סבתא ומיני מעדנים קינוחים. הבעיה עם הילדים שמתארחים בגני אירועים, שבשלב קבלת הפנים הם מתנפלים על הפופ קורן, הבוטנים ומיני החטיפים וסותמים את קיבתם הזעירה, כך שלא נותר בה עוד מקום לארוחה העיקרית.

התוכנית האמנותית במסיבות בר מצווה ובת מצווה הנערכות בגני אירועים אינה שונה מהותית מזו שמתקיימת במועדוני הנוער או באולמות הקטנים. במקרה הזה הגודל והמיקום אינם קובעים. אותם בדרנים, קוסמים, אומני טלפתיה ומדריכי ריקוד מפעילים את הילדים שמקיפים אותם מכל עבר, ממלאים בהתלהבות אחרי ההוראות, צורחים במלוא גרונם בהנאה.

ולא נשכח, כמובן, את הקליפ המסורתי שהפיקו בני המשפחה או החברים (לעיתים קרובות תוך שיתוף פעולה) ואמור להצחיק את כולם (אם יצליחו לראות ולשמוע בתוך ההמולה הרבה).

אחר כך, משמיע הדי-ג'יי בפול-ווליום את מוסיקת הטכנו הקצבית שמקפיצה ומתזזת את בני הנעורים עד כלות הנשימה (גם מכונת העשן לא עוזרת להם יותר מדיי לנשום).

ילדים שסולדים מריקודים מעדיפים את חדרי המשחקים (שהמפיקים דאגו להם מראש, או שאותם גני אירועים שעובדים באופן קבוע עם ילדים מתחזקים בעצמם). בחדרי המשחקים משתעשעים האורחים הצעירים (בעיקר בנים) בפלייסטיישן, ווי, סנוקר, מכונות מזל, וכולי.

ובאותו הזמן נהנים המבוגרים בפינה שקטה ואוורירית יותר, לשם הם פרשו כדי להימלט מהרעש  והעשן. על ספל קפה ומבחר קינוחים ועוגות משובחות (פינאלה מקובלת בכל אותם גני אירועים המכבדים את עצמם) הם יכולים להיזכר באותם ימי הולדת מסורתיים שהיו עורכים בסלון הבית או בפארק הסמוך. "אח היו ימים", הם נהנים להיאנח, "איך שהילדים גדלו כל כך מהר"... 

הילדים אולי גדלו מהר, וכבר חוגגים להם בר מצווה ובת מצווה בגני אירועים, אבל על מתנות יום ההולדת המסורתיות לחברים לא מוותרים. וגם כאן מגוון המתנות שמחלקים לחברים הוא תוצר של פרץ היצירתיות שהפגינו ההורים או מפיקי האירוע (במקרה שהופק על ידי חברה להפקת אירועים). 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב